tja

tja tjaaaaaaaa

lilla hanra ville att ja skulle uppdatera så får väl lyda henne,looool :D

Aja, är väl typ 80 år sen jag blogga.. eller jag vet inte en månad väl. är iaf hemkommen från Calella, Barcelona - Spanien sen typ en månad tbx. eller IDAG är det en hel måndad sen kom jag på när jag kolla datumen, cooolt.
Skolan är såååååå rolig ju, nej men har aldrig läxor och de går sjukt snabbt och sånt dära.. Varit sjuk nu igår & idag, men ska till skolan imorgon..hmm morgontränin imr (?) vene om jag ska, hehe :D På lördag är det seriesim i äckliga Sjöbo. blir väl trevligt eller något. ska simma 100 fr & 50 fj + lag. Pallar inte skriva så mkt mer :o
Jo förresten, såg på case 39 & The last house on the left. case 39 va typ heeeeeeeelsjuk. och den andra va faktist bra! Nu ska jag fortsätta och snea på Facebook, hare bra CIAAAO

Kommentarer
Postat av: (nah)

bra marilda , bra :D

2010-09-23 @ 22:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0