lol

heeeeeeejheeeeeeeeeeeej

ONSDAG nudå. bara 11 riktiga skoldagar kvar!!! Varav 15 dagar vkar tills sommarlovet! fett nice asså. Idag i skolan var vi först & kolla på reningsverket as tråkigt & lyssna inte ett jävla piss på han som snacka o visa runt och kan väl medge en sak: DET LUKTAR SKIT ÄCKLIGT. cykla tillbaks till skolan men de var en halvtimme kvar tills vi börja så jag, Fanny A & Julia stack hem till Julia. riktigt söt hund hade hon och Roxy (hunden) gilla mig mest :D Nauwe så gullig den var, och va hos mig hela tiden. sen va klockan 57 så vi hade panik och cykla fort somfan va där 59, och så va vi av med julia. trodde hon ramlat eller något, för så sa Isak så: hon va där borta hon har nog ramlat vi va skre somfan men inget svart så vi sket i de ville ju inte komma försent och ha minutrar, hellno! Så sprang vi in så bara vi ser julia vid skåpet där och jag typ: WTF hur fan kom hon dit före oss? o.O hade sån mini hjärt attack, hahahahha. but anyway sluta 20 i två och suttit vid ddatan sen dess, musik & lite sådant gjort även en ny banner hahha as ful, härma josefine för jag inte har några egna idéer (sorrrrrry). hejhejhejhejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0