HEEEEEEEELG!

yes nu äre FREDAG! och det innebär HELG! Ohyes. Dagen börja med att jag väckttes av min cepe väckarklocka klockan 6. somna om igen tror jag.. och vakna igen och gissa vad klockan var då? JO, 7!! Skulle göra klart "Veckans låt" till musiken på datan. Tog iaf "If we ever meet again".
Sen i skolan vare väl som vanligt.. åt knäckebröd på lunchen oxå och slog mitt rekord på 10 knäckebröd! AHAHA. lol. Sen hade vi NO. vägde våra broar vi gjort. & Isak är sjukt i huvet. Han har verkligen inte alla korvarpå grillen. "leker att han rökar typ" haha ser sjukt kul ut. Så fail han är, LOL. Och kan säga er att jag & Benyamin D-O-G.
Och förra Fredagen hände ju i princip samma. Isak fake-smokar. haha weird ord. och o benne dog av flabb. ade fete ont i magen. ANYWAY, slutade 13.30 nice. och nu jag precis ätit daim-tårta, great! (awesome) nu är jag sjukt trött. SÅ VI HÖRES! puss


coole jag i skolan. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0