Torsdag, Fredag.

Torsdag:
Hade först Matte....sista 'riktiga lektionen i matte' sedan vid 20 över 9 fick vi rreda på att vi inte skulle ha någon engelska.. then we was like :D :D. För vi skulle till Tang Gul och handla glass (gula tanten, my word) så gick vi ner. tyckte det va fett varmt så jag vek upp min byxor..kändees som blodet stoppades. Och nej, jag hade inte shorts så dum som jag är. ibland hihi. När vi va där nere så gick vi in och jag bestämmde mig för & ta 4 kulor så tjock som jag e. asgootttttt iaf! Tog, saltlaktris, päron, pistach och chocklad med browinies, mums! Så gick vi ut..... och jag lekte typ turist jao, fota allt jag såg och min underbara *****. Och Sofia, Julia & Benyamin typ ba hahahaa. när vi ätit upp glassen gick vi in o handla e Fanta, gr8! och  ja fota de o sånt, hahaha! och sen gick vi hem och då gick ja mest med Fanny S, sofia & Oliwia och vi sjöng justin bieber - baby (hahhahahaha) jag o fanny var sjukt speedade av fantan & glassen.. fanny bara ti nån som gick förbi: IM THE BITCH IN THIS TOWN..Ngt
hhhhahaa som ja flabba o så ba hon springer runt o sjunger big mamma högt o säger: dom glor på mig. haha
o ja ba sjunger högt somfan o springer.. sen kom ti till skolan & skulle äta, fett äckligt o va inte hungrig allls
så cykla vi till södan för o ha idrott.. och oliwia skulle träffa ngn mattias? haha så gick vi och leta så är han vid fontänen och bara cyklar runt så jag o fanny asflabbar och han var asful oxå.. men vi gick sen för han bara cykla runt o runt med sin nördbuddie. så kolla vi på Lilljeborgs friidrottsdag, se byta vi om hade brännboll på idroottten.. tjejer - killar. WHO WUN??!?!??! jo tjejerna ftw! sen hade vi SO hade nytidskryss

Fredag:
först bild...sista lektionen i 6an o jag bara satt o chilla & snacka orka inte arbeta ligger sjukt lång efter t.o.m haha.
sen so, sen musik haha faktist rktigt kul! hade tävling, man skulle säga nån artist på en bostav han sa. Sen spela han upp introt på låtar så fick vi då säga vilken de var... slutligen hänga gubbe
efter de var det svenska,gjorde klart de sissta på huset. sedan lunch, sen no såg på ngn helt rrandom film om blommor.......sen sluta jag och stack hem och kolla på "Malibus most wanted" skitbra! & käka chinabox, mums. och sedan stack jag ute & stekte och BADA hejdå
hejhej







Kommentarer
Postat av: Anonym

Glass är då aldrig fel. :P

2010-06-11 @ 16:53:11
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0