morgonträning imorgon

hejhej, idag har jag varit i Malmö och handlat 3 par jeans. Cheap Monday..kommer väl bilder dom så småning om. Sen vare träning var ganska tight.. men jag hann dit! Rätt chill pass och gick jävligt fort så. Morgonträning imorgon så får väl sticka dit..haha! senare på kvällen är det håååååååårt, DÖDA MIG! G sade det idag, så det är 20x100 -.- starttid 1.30 tror jag, kommer naturligtvis att dö. SÅ kanske inte bloggar imorgn o resten av året. haha skämt o sido. Ska nokk sova lite nu s¨å jag orkar gå upp så tidigt.. 7 men ändå. har ju blivit väckt hela sommarlovet så.. (vid halv 11, halv 12, 12, halv 1) Borde man inte få sova hur läänge man vill? Och framför allt nu när det är sommarlov? Shit asså.. blir lack. Ska se på film nu, "Blue crush" haha den var på tv häromdan men jag missade och se den så jag sprang snabbt till datan och ladda ner den. Smart va? ;) Såg den för några år sen men kommer knapptt ihåg den, så får väl se den igen. godnatt!


En random bild på mig, Frida & Emmy som vi tog för någo vecka sen! C YA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0