b-gruppen - då allt var som bäst!

Asså känner att jag bara måste skriva av mig detta. saknar allting, med simningen. Bgruppen..... nu är inte alla med varandra, vissa har slutat och vissa har börjaat va med andra.INNan, längta man till träningarna för det var så fett roligt, efter träningarna och innan tträningarna och under dem. De v ar alltid skratt & inget bråk. Alla va vänner. alla respektera varandra. lika mycket. allt vi gjort tillsammans klår inget! Alla tävlingar, filmkvällar, på klubben när vi såg på film varje söndag. Alla landträngingar, oh goosh vad jag saknar dom! DE var alltid så jävla roliga. men nu.. tränar a o b tillsammans.. och då har det hänt saker. vi har slutat umgås de flesta av oss och vissa har ju slutat. assåååå fan, och saknar lovisa & edvina mest! Amanda& vjosa oxå... eller egentligen alla
Jaja.. men här kommer en massa minnen/bilder som i gått igenom :D

























































































nu orkar jag inte ladda upp fler.......kanske lägger upp fler senare :D


Kommentarer
Postat av: Frida

men vissa har du fortfarande kvar !

Mig har du kvar och det kommer du alltid ha ! <3

2010-06-22 @ 16:14:23
URL: http://niilssonfrida.devote.se
Postat av: matildaa

yes!!!!

detsamma <3<3

2010-06-22 @ 16:23:22
URL: http://sandbergmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0