Hide and seek

- Kollade nyss klart det sista avsnittet på OC säsong 2. Och då märkte jag världens skummaste sak! då när Marissa skjuter Trey så kommer "watcha say" upp. asså låten då. och jag bara: whaaaaaat? för liksom den kom för 2 månader sen .. men så kollade jag på TrackID på mobilen och det kom fram att det var nån helt annan som sjöng den och låten heter "Hide and seek" så sökte jag på youtube på Hide and Seek och det kom upp att den var från 2007, altså 3 år gammal. Så watcha say är egentligen inte ny. ;) hehe. fast det är ju iförsig en "nyare" version så dom har "pimpat" upp den. Texten i den gammla är så jävla bra och låten är oxå sjukt bra! Börjar tro nu att jag hört den förr för när jag hörde watcha say första gången på radion så kände jag igen den men jag ahd eju liksom aldrig hört den? Weird.. men jaja iaf så är den gammle sjukt mycket bättre. men endå inte. ;)
BEVIS:


Imogen Heap - Hide and seek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0