heeeeeeeelg!

Helg nurå. nice! skolan var helt ok gikc rätt fort, och soomna nästan på so:n haha. Fick även tillbaka våra noprov och fan vad jag är besviken! ohhh. säger INTE vad jag fick så då kanske ni fattar .. hehe. lyssnar just nu på musik lite olika har på shuffle så det blandas. just nu är det lindsay lohan - over. nog inte så känd låt men den är faktist bra. kanske ska lägga upp min Spotifylista! gör det senare då .. ser knept ut om jag har en bild här under. imorgon hart jag ingenting och göra. vet inte om det är träning eller ej. 1 vecka kvar tills jag fyller år!!!! ohyes.
(12 Februari) och tävling i Furulund på lördan & söndan. har inte så mycket mer o säga så slutar skriva nhu! skriver nog mer senare. pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0