hjälp mig!

chena!
Nästa vecka, Fredag så ska jag ha "veckans låt" på musiken.. och kan INTE bestmma mig för vilken jag ska ha/ta.
så ge förslag eller säg någon av dessa:

1. If we ever meet again - Katy perry feat. Timbaland
2. Nothing on you - b.o.b
3. stamp on the ground - italobrothers
4. love is on fire - italobrothers
5. Playing with fire - N-dubz ft. mr hudson
6. Love drunk - boys like girls
7. The mess i made - Parachute
8. OMG - usher feat. Will.I.Am
9. she flys over me away - Jason Derulo feat. Nemesi
10. Telephon - Lady Gaga ft. Beyonce
11. Airplanes - B.o.b feat. Hayley Williams (eminem oxå)
12. Bedrock - lloyd, young money
13. daddys little girl - Pitbull feat. Slim



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0