SJUK DAG!

hejhej. kom nyss hem från västra tomarp. Haha, hjalle tvingade mig att vi skulle till Cecilia som då bor i Västra Tomarp. så vi cyklade ditt, tog typ en halvtimme? Aja, så när vi kom fram så stog hon där o mötte oss, så vi träffade hennes vove so är världens sötaste! Etna hette hon, var en Jack Russel långhårig, 2,5 år. vi tjuvringde, snacka, mös me Etna, lyssna på musik, skrämde upp varann, upptäckte saker från The Ring, och hade allmänt roligt? hehe, anyway så stack jag & hjalmar hem vid 6. och det tog bara 5 min. (!) sen stack vi till en kulle vid mitt hus, och där höll vi på me några killar som var lite konstiga. haha! sedan stack ajg hem, och nu sitter jag här, och väntar på att idol ska börja. PUSSSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0