SHOPPING MED MORMOR!


hej
tjentjena!
förlåt för jag inte har bloggat! har tyvärr inte haft internet den senaste tiden, men nu är jag tillbaka som vanligt. Kom hem för en 1 timme sen efter en låååååång shoppingtur, och fikdag med mina kära mormor. hon är bara bäst! Lovar. Inhandlade: ett par öronhängen som är svarta, randig tröja blå&svart. Svart halsduk, svart mössa. Ja, det var nog allt. Mormor hämtate mig vid 2 sen åkte vi ner till stan, så åt vi på systrar & bönor, ingen hit! Var mycket bättre innan.. men det var gott endå. men det e nog sista gången vi var där. sen börja vi shoppa loss. höhö, men nu ha rjag lite läxa o göra. så måste plugga! Fan, men får skriva lite senare eller så får jag återkomma i morgon. Hihi, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0