SERISIM - LÅNG VÄNTAN!

hejhej.
kom hem för ca. en timme sen, från serisim i Furulund. på vägen hem köpte jag kebabtallrik, muma! Ja, kan ju berätta lite om dagen oxå. Vaknade vid halv 11 gick upp, åt frukost, packade, såg lite tv, sen åkte jag vid 12 till furulund. var där 13.00 sen så var det insim, simmade in och sånt. och jag & viktor orkade inte ta tid så vi sket i det. Så kom Görg på oss! (vår tränare) han sa så; du tog ju ingen tid? jag; jag vet. han; varför? jag; vetinte. och han ba-; jaha, e du sur för du har addat mig på Facebook och ajg inte har accat dig? och ja; asså, nej? va snackar du om? du ha rinte ens de. han; det komme rupp varje vecka på min mail att du vill lägga till mig på Facebook. och jag bara; jaha? ddet har jag inte, de kommer automatiskt och det är inte mitt fel? så jag kan ju fan inte hjälpa de! Haha, sen stack jag där ifrån. jag simmade vid halv 6. Så jag fick vänta i 4,5 timme!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! men jag klara mig. TSS blev 2a av 4 lag. Men vi hade inte dom bästa simmarna, dom är sjuka och skadade och sånt. Men nu har jag absolut ingenting att göra. så jag kanske kan ladda upp några bilder ooch musiktips senare! Bra va? Jadååå. Sorry för dom u-tube klippen nedanför, dom blev lite konstiga och jag orkade inte ändra det. Men ni klarar ju av det endå. godvkäll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0