tjalalalalala

JAG VET INTE VAD JAG SKA SKRIVA? Kan väl berätta om sista lektionen idag, bara! vi hade vikarie, Alice vi har haft hon nu hela veckan på NO:N. så skulle vi skriva ett brev till henne så hon hade något att göra ikväll. Så slutade vi, och alla gick.. och alla var klara förutom Carl-johan. så jag gick till han o kollade vad han skrev & sånt. så skrev han att han älskade hockey, och acdc. sen vad han skulle göra idag. (vilket vi int eksulle skriva.) så skulle han till stan med sin kära mamma. och sen skulle han chill och det är nice. och sen så skrev han; jag hoppas att du får en underbar kväll. PUZZ HEJ LEVERPASTEJ, SNYGGING <3<333<3 hahah, fatta så mycket vi flabba! Jag lovar, jag har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv! Sen så vände han på pappret och rita en gubbe, som va rhelt fucked up. och så sa jag så: ska du inte rita hjärtan? Altså, jag skämtatde. så börja han rita så sjukt många hjärtan och v3 i gubben. HAHA! så flabba vi så mkt att vi båda fick tårar i ögonen. och vi hade slutat för 20min sen? så gav calle det till alice, och vi flabba satan!  så gick vi till våra skåp och så börja han sjunga en låt som vi sjungit på musiken, fast han han sjöng fel? så han gjorde om den helt. Cj's remix staben 09 eller något? Höhö, men han sjöng helt annurlunda. sjukt kul! så gick vi så tog han på musik, sån tehcno men han lyssnar på rock annars. så kom vi ut från vannhög, så gick vi till barrackerna och så var Gunvild där. (?) så sa han hej till henne, och hon ba: trevlig musik!! haha, vi skratta igen. så gick vi till våra cyklar så tog han min mobil, och skickade sms till en bitch jag hatar o skrev hjärtan och v3 o sånt? fuck han. ;) sen så jaga jag han och sånt, sen stack jag hem. Och kollade på min data, och guess what? MIN MOBIL HAR KOMMIT UT!!!!!!!!!!
men till min stora förvåning så var den ju såklart inte ute i Trelleborg. Årrrh, hata! men aja, nu ska jag äta. så ni kan ju njuta av att läsa mitt trevlig inlägg. Som då är drygt? hehe, LATER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0