tisdag

tja bloggen.
inte varit så aktiv.. hade iaf prov idag, eller läxförhör. i historia, SO. igår tänkte jag typ bara så, ah skitsamma de är ba ett läxförhör. men till min stora förvåning kunde jag alla frågor, och jag tror faktist alla är rätt förutom 1.
Haha, sen på syslöjden idag började jag på en halsduk som jag stickar. Kulkul, haha de är grymt kul att sticka. träningen idag var tråkig.. men hade kunnat vara ännu tråkigare. För görg va inte där, men han har blivit helt snäll och har mycket mycker roligare pass nu efter vårt "möte". så han har blivit bättre nu dom 2 senaste veckorna. om det bara är tillfället vet jag inte men det hoppas jag inte! skriver passen från i lördes, igår, och idag senare. nu ska jag plugga franska, later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0