min dag.


Tjaaaaoe, vilken trevlig cambild. Inte! Först idag vare No, sen so, franska, lunch, matte, & akt. sen sluta vi 20 i 2.
så ringde mormor o fråga om jag vill hitta på ngt. och såklart ville jag de, så hon kom och hämta mig sen körde vi ner till stan. Fika först på panblads. (?) Måste säga att trelleborg har dom sämsta conditorierna i hela jävla sverige! ;o helt hårda, för bakade o sen så är dom säkert miikrade och inte nybakade? Altså har ätit på nästan alla caféer i trelle, ja förutom 1 kanske. och där finns ingen som är peeeeeeerfekt. And that sucks. Menmen, när vi ätit upp så gick vi till gina, handlade en jeanstunika, en stickad jumper. så såg min dag ut idag. Tack bästa mormor, du är bäst! Nu sitter jag bara och lyssnar på musik.. Får väöl hitta på något snart antar jag. Har inga läxor typ.... Prov är de inte förns nästa vecka & efter lovet. I so&no..  skriver mer senare, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0