Meghans place inatt!

Tjooe, kom nyss hem från Meghans place. Sov över där och jag & Elin delade säng. århhhh, haha! nej men, hon tog mitt täcke hela tiden så jag frös satan. Och oliwia? Ja, hon hade damputbrott!!!!!!! asså, hon är halvvaken så rör vi henne eller något sånt så hon bara: Meeeeeeeeeeen. haha, sjukt kul. igår, på kvällen var vi på en "spökrunda" och meghans fosterbror, o hans kusin gömde sig på kyrkogården när vi gick där. Och alice&alexandra börja böla? Och jag mennar, dom är förfan 12 år inte 5!!!!!!!!! OMG. så jävla omoget. JAO, o de överdrev oxå. + försörde alling. AJA.... men iaf, vi hade problem óm var vi skulle sova... men det blev ju bra tillslut. och btw, vi satt i sån massagestol oxå! haha, de gjorde sjukt ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0