skolkatalog idag? - men vafan där låg ingen jävla katalog!

hejhej.
idag i skolan var det först NO, och jag fick redovisa! Var riktigt nervös, men fick ju göra det endå. men hoppades på att få göra de på Fredag istället, men fatta så skönt det är att få de gjort! hah, sen va det so. nu har vi börjat med stormarkstiden eller vad de nu heter? Och det är grymt tårkigt. hade till och med ig i 5an för jag inte lyssna på lektionerna -.- men daahh, vem fan ville lyssna i 1,5 timme på något jävla skit? ;o Aja, men vi jobbar med frågor och läser om det o så. därefter hade vi språkval. (franska) läxförhör, ritade typ, och lyssna på franskmusik & fick reda på den nya läxan. sen lunch, o så kommer de en från vita/gröna- arbetslaget & säger så: kan ni int e läsa eller? och vi alla ba: dom har ju studiedag på lillevång? o dom ba; ja? och de gäller väl idag oxå. o de tär den enda platsen där man får in en rulltstol. så vi fick mova oss o så gick vi till mattanerna o fråga om vi fick sitta i lilla matsalen och det fick vi inte. så vi fick gå och sätta oss där igen! oooooo. sen hade vi matte, grymt tråkigt. o sen akt, sen sluta vi! och jag som trodde jag skulle få hem min skolkatalog idag, så jag gick dirr till brevlådan men vafan där låg inte ett jävla skit! altså, vi är den enda klassen på hela skolan & i trelelborg som INTE fått den !
vill ha den, nununununu! Ska eda nu. CIAO




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0