Cirkus möller ett skämt eller?

ÖHM, kolla inlägget under. varför blir youtube klippen så? SORRY, men finns inget jag kan göra. eller iaf nt va jag vet. men om nån vet så kommentera gärna, och skriv hur man gör så de blir bara playknappen o en liten flik? Hähä, jag erkänner att jag är lite trög. Men inte alltid. ;) just nu sitter jag och glor på cirkus möller, ska det vara roligt eller? Då kan jag säga direkt att dom misslyckats TOTALT! deras program är lika torrt som öknen .. kolar hellre på pokemon eller något sånt än detta shitet, nej men allvar tycker nån det är roligt? Inte skrattat nåån gång, haha tyck vad ni vill. Men ja tkr nt dee är roligt. så tråkiga inlägg de blir nu, ellehur? sitter vid mammas ddata och har inga bilder. That's sucks. men förmodligen imorgon har jag min egna dator igen.
- Förresten, har ni några bra filmtips? eller något bra på tv idag? Nån bra tv-serie? Nån bra låt? Yao, jag behöver filmer och nya låtar till ipoden. Så bara skriv på lite tips vetja. Hörs sen, ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0