jag sumpade det.

- Altså nu äre såhär att jag är jävligt blyg och det hatar jag extremt mycket! Jag har typ tagit kontakt med flera personer som simmar på msn & sms. men såklart så vågar jag ju typ aldrig säga hej osv. eller jo, det gör jag ju. jag e inte den typen som går fram och snackar med folk, utan dom får gå fram till mig och börja snacka. sen börjar jag bara rulla på! det är så grunden går till i min situation. men det kommer ju aldrig hända .. Som nu, en tjej som heter Jeanette som simmar i Helsingborg, aaa jag & hon har liksom fått kontakt och vi skriver till varann sjukt mkt på msn och smsar hela tiden. Jao, hon är den enda jag messar med typ, för ingen har pengar. -.-
Ja, men iaf så har jag bara sett/träffat henne på två tävlingar än så länge o det kan ju bero på att trelleborg&helsingborg ligger rättså långt ifrån varandra så df är det aldrig samma tävlingar vi är med på. och den första gången sa jag ba hej, och vi snacka inte. och idag så sa JAG hej först, hehehehe. och sen så märker ju hon att jag är blyg, så hon går ju inte fram till mig och börjar snacka. Just fuck it. AH, asså som jag sa innan jag e inte den typen som går fram o snackar med folk. men det vet ju inte hon .. när tex. hon väl kommit fram o sagt något snackar ju jag? men jaja.. I blew it. somfan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0