FÅTT RÄTT PÅ DET!

Hejhej! just nu lyssnar jag bara på youtubeklipp, Rabih & Robin Bengtsson. Dom bästa idol-deltagarna. och som ni sett har jag ju skrivit att jag inte får rätt på rubrikerna och designen för då blir det bara så här. Och jag har nu märkt att det är något fel på min data! För jag sitter vid mammas data nu, och jag testa nyss här och försökte ändra stilen på texten osv. och nu när jag trycker 'förhandsgranska' så blir det så som jags ändrat det! så jag spara det. För jag har länge tänkt på att jag kan prova och ändra designen på mammas data men jag har aldrig gjort det. men så gjorde ajg det nu idag. för jag orka inte starta min egen data för den är extremt trög. Jaja, men nu är jag gla' när jag fått rätt på det! och vet att det är fel på min data. Haha, vill ha en ny! Typ en macbook helst. men dom är ju rätt så dyra .. men jag har pengar till det, och jag vet endå inte vad jag ska ha mina pengar till! Har ju endå allting jag vill ha. En Ipod, mobil, egen data, egen tv, systemkamera & vanlig digital. Så vad ska jag ha det till? Hah, fast jag kan ju samla till en usa-resa det kommer ju aldrig att gå men man kan ju alltid testa. Ellehur? ;) Nej, nu ska jag fortsätta att lyssna på rabih&robin och senare titta på sum-sim! PUSSHEJ, SKRIVER MER SENARE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0