123.

Angående det under, så måste jag faktist säga att jag har blivit mycket mindre blyg än jag var innan! För typ 3 månader sen.. endå stolt. men fortfarande så vågar ju jag inte gå fram till någon! men innan våga jag jo inte snacka av huvudtaget. eller jo, lite men sa nt så mycket och var rätt tyst! haha, nog om min blyga sida. Idag eller ikväll var jag ju i hbg och simma sumsim. fick vänta 4 timmar .. 4 TIMMAR! japp, ni hörde rätt! så var inte hemma förns halv 10 idag. simmade inte så jätte bra.. men det kändes riktigt bra förutom den sista längden var riktigt trött i armarna och i benen. och just u know it så kommer jag skriva ett inlägg lite senare eller imorgon om dagen dåva, ja asså jag & tove & hanna gjorde lite saker. Altså skriver vad som hände under dom 4 timmarna som vi väntade. nu kallar sängen, godnatt! (har studiedag imorgon)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0