söndag

tjoobre.
var i Malmö igår och shoppa, köpte en munktröja i Peak och en Ziptröja i Fred Perry. love it! skulle egentligen köpa en jacka men hittade tröjorna istället. Och ha rju redan en jacka så det kvittar. Sen på kvällen var vi hos mormor och morfar för morfar fyllde 68 år, grattis! Var hemma runt 10. och då vare bara datan sen så jag på Georgia Rule på datan och sen vid 3 var det godnatt. haha, lät konstit men ni fattar. idag sen klockan 13 har jag bara kollat på OC säsong 1. fick 1-2 i julklapp. jag knarkar oc, ohyes. helt besatt av de.. men nu tog jag en liten pass och sitter vid datan men gör nog inte det så länge till för det finns inget intressant här. så går nuå, skriver kanske senare. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0