lyckohjulet today, and we had lucky

tjaaaaaa.
var lyckohjulet idag då. helt tråkigt. vi var bara 4 st där så.. för 2 person är som dom är, såna wannabes. Menmen. ja var med edvina & ida. tyvärr. vi fick

400m frisim F3
3x30 kickis special (bryggan)
dansa i 1 min
500 frisim F2
4x50 medley max, startt 1.30 (Y)
sjung en sång i 2 min. vi sjöng Låt det brinna, last chrismas, the thing we owe, och nån annan tro jag.
4 st reaktionsstart med platta i röven, hahaha
80 sit ups
sjung en sång för györgy och dansa. vi sjöng curly sue.
3x50m hoppfjäril, polkagrisen och teknik
800 snaggeben OHYYEEES! - sjöng "i love anna duck, she is so good to fuck." HAHA, jag kom på.
4x50 max medley
15 min i duschen. bäst. ;)

jag har säket glömt 100 st men har värsta minnesförlusten just nu. Haha, men ska se tv nu Hai.


- ah, fifan va jag saknar mitt blonda hår.

Kommentarer
Postat av: edvina

tyvärr ?

2009-12-24 @ 22:00:43
Postat av: matilda

hahh asså ja mena att vi inte var så många! :D

förlåt om du fatta de som att ja inte vill va med dig, för de ville jag.

2009-12-25 @ 13:17:57
URL: http://sandbergmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0