jullov!

TJA! kom hem för en timme sen. 09:35 ungefär. Så nu har jag fått jullov! börja med att 9:orna hade show grymma! sen gick vi till klassrummet och åt våra egna pepparkakor med glasyr. mums! Skulle egentligen slutat 10:10 men vi had einget och göra så vi stack. Och fan va lönt att vi var där en timme jag hade kunnat sova då. ;o jaja nu ser jag fortsättningen på "Jag vet vad du gjorde förra sommaren" hahah dom som tycker de är läskig är ju mesar! Till & med ett CSI-avsnitt är värre, haha! okej, där överdrev jag men ni fattar. Sen dom som säger att dom kollar/kollat på en skräckfilm och tycker de är coolt och fyfan va läskig den va, haha de var typ en scary movie film? :D LOL. haha, väx upp! Nog om det, i think. är endå så sjukt trött men kan endå inte sova. -.- baa för det är ljust ute antagligen. har inga bilder, sitter vid mammas data. men ikväll ska jag nog till pappa så då kommer det nog bilder. Wiie, later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0