dagen

Hellu!
Dagen i skolan har varit nån form av pysseldag. och jag var så jävla stressad när ja skulle gå till skolan.. trodde vi börja 20 över och klockan var 20 över när jag höll på gå. och när jag gick förbi träslöjdsalen och syslöjd & hemkunskapssalen utanför så såg jag Fanny & Olwia! haha, blev sjukt rädd men sne när jag gick in på skolan och till mitt skåp så var typ alla där. Siken lättnad! Ohyes. första lektionen hade jag tossa. (hhahaah suttit i 10 min och tänkt vva de heter.) Ja, så det hetar INTE tossa, haha. jag gjorde en krans och omg så många spindlar där var i krnasbladen eller va de nu heter haha vet absolut inget om växter. så efter 30 min gick jag för de kändes som de kom en krypandes på ben hela tiden, haha! så jag tossa som de inte heter haha kommer inte ihåg va de heter. :s
Värsta hjärnsläppet idag. men min krans blev helt fuck up fatta inte hur man skulle göra så Sofia hjälpte mig. haha eller inte hjälpte, hon gjorde den. typ halva. anadra lektonen vare i hemkunskapsalen. Ja, Sofia, Fanny och Oliwa baka pepparkakor och sen gjrode vi julchoklad. (?) som jag tappa på vägen hem sen. :OOO tapa all förutom en! haha skills. sen gjorde vi såna apelsiner med grejer po. därefter år vi och de var tomtegröt fast jag o olwia åt bara saften.. hehe. sen va de pyssel och jag härma ffanny hela tiden vi gjorde kort. jag vet, no fantasi.
sen gick ja hem med ALLA fucking grejer, pibbarkagorna, julgodiset och korten. sen på vägen hem så händer en sak.. Guess what? jag ttappar alla chockladgodisarna och 3 pepparkakor. hHAAH SKILLS!
var hamma vid 2 ooooh jävlar är den redan halv 5?. shit. ska på klubbmästpersakp idag halv 6. haha palla men de är bara 50 sträckor så de är chill. ska laga mat nu. -.- Mamma tvingar moi.. Aja, vi ses senare. PUSSEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0