B-GRUPPEN

Tusen tankar snurrar runt i huvuet just nu..
Vi har varit tillsammans i 3 år. nästan 4. från när Alexandra slutade, vi fick Cassandra&Linda. dom bästa tränarna, verkligen! vi har gjort så jävla mycket tillsammans, sovit över på klubben. alla träningar som var så sjukt roliga.. fredagarna vi körde lagkapper & uppifrån. Och sönderna, först landträning på morgonen vid 9 sen på badet för simning och vi hade kicki och det var teknkik i 2 timmar. sen vid 12 när träningen var slut, byta vi om och gick till klubben och åt frukost frallor med ost och Oboy. efter att vi gjort det i flera veckor så en söndag kom jag och gresa på att vi kunde gå och hyra en film! så vi gick till Videomix som det hette då. och leta efter en film, jag kommer inte riktigt ihåg om det var The Grudge eller en komedi. men iaf så hyrde vi en och kolla på the grudge vi var så jääääääääääävla rädda och när den var slut vid 4 kom alla föräldrar och hämta en. Exakt varje söndag satt vi och åt frukost&såg på film, vi såg alla 3 the Grudge och satt uppe i taket så jävla rädda vi var..
fast vissa gånger såg vi ju på komedier. men altså, den tiden var den bästa tiden i mitt liv.. år 2007. det går inte att beskriva med ord hur jävla underbart det var! vid somrarna ahde vi landträning där ute i parken och sprang där och spelade spel & lekte kurragömma. gick på stan och kolla saker, såg idolfinalen hso cassandra och åt mc-mat. förjävla roligt. fast de var ju bara Jag, Tim, Linda & Cassandra och Vjosa som jag fick övertala som sen övertalde sim mamma! sen sprang vi till mc och jag sa att jag tappat min 100-lapp och vi leta som idioter. och tim sa till mig att jag kunde låna hans, sen när vi skulle gå in på mc så känner jag att jag hr den i fickan! HAHA. sen sprang vi hem til Cassandrw och kolla idol och fick damp för att Amanda jenssen inte vann! och vi sjöng singstar och allt. sen 2008, vi fick kicki som tränare oxå lika underbart, tills sommaren acassandrsa skulle till usa.......
det var hemst att säga förväl till henne & Linda. hösten 08 så fick vi görg, sånt helvete allt blev...
sen kom danne och då blev hela tss helt sugigt. sen nu 2009 höst/vinter vi klagar som bara den och vissa slutar och har börjat fuskar & trmasat och tar inte räningarna på allvar. ingen gilla görg, sen börja vi ha adam och var glaa. tills vi börjar inse att faktist görg var bättren. och nu, den 19 December 09. får vi reda på att görg ska sluta..
detta berätta viktor att han sagt: han sade att styrelsen skiter i honom och att han inte hinner träna oss mer än 2-3 gånger i veckanhan berättade för styrelsen att han skulle sluta för 3 veckor sedan, men har inte meddelat någon än. 1. Han tycker att styrelsen är skit. 2. Han har inget bevis på att han är anställd. 3. Han har fått lön typ en gång. 4. Geörgy har inte fått lön sen 2007 5. Han vill ha Ellen (danne) och han och kicki vill ah en advokat så att de kan få sin uteblivna lön innan 2058. och hans slutar den 31:a och danne & kicki kommer förmodligen oxå sluta nu för att görg slutar... och vissa i gruppen slutar nu, vissa byter klubbar, och inte samma klubbar. vi kommer att splittras! inegn vill ha vår grupp..... fyfan va jag gråter nu, vi var som en familj! vi har gjot så mkt roliga saker tillsammans. alla tävlingar&träningar.. nu splittras vi vi kommer inte att kunna träffas. JUST FUCK IT! :(


får bli en sån här randombild. med lite randombilder från tävlingar&träningar. men jag tänker skaffa en med ALLA i gruppen. - jag kommer sakna er så jävla mycket. tiden med er har varit bland det bästa i mitt liv. även om vi kommer splittras så kommer ni alltid att finnas i mitt hjärta!

Tim, Viktor, Edvina, Vjosa, Tove, Frida, Fanny, Veronica, Ida, Amanda, Hanna, Lovisa. <3

Kommentarer
Postat av: edvina

detta är sant,så sant.

kommer sakna er över hela mitt hjärta, tiden med er har varit den bästa i mitt liv. när jag har vart ledsen och så har ni alltid funnits och gjort mig glad.

bara tre ord räcker ..



..jag älskar er <3

2009-12-24 @ 22:05:40
Postat av: matilda

omg, :(<3<3<3

blev helt tårögd nu..



älskar dig med edvina, o ni andra, så jäla mycket. <3

2010-01-29 @ 23:52:24
URL: http://sandbergmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0