dagen, torsdag.

TJENA MANNAR! Kom nästan precis hem från skolan. Slutat 20 över tre. första lektionen var engelska. Sen vare matte, sen var vi ute o gick i 20 minuter. Därefter var de svenska, sen åt vi vid 12. det var någon currygratäng, den va rinte så god. efter stack vi till södan för vi skulle ha idrott. sen när vi kommit till skotten (ica) så såg vi där kom en polisbil som svängde mot oss. så vi bara gick av cyklarna asfort, sen så gick vi in till en gata så stana polisen in så Elin bara: Hej. sen stack han, ooooohhhh fyfan va jag blev rädd! Alla andra oxå.. Särkilt Elin & Amanda för dom skjutsade varann. Men tänk om vi hade blivit tagna! Aja, men så iallafall så hatar jag redan min gympalärare! Hon får damp hela tiden! Anyway, så spela vi fotboolll och det var skittråkigt! Även om det är kul med fotboll. så efter 30min gick jag in till den andra hallen & spela tennis. Sen när vi  skulle byta om kom Susie in och sa att hon visste att vi hade cyklat utan hjälm (jag får för mina föräldrar, dom andra oxå) o polisen hade stannat. Så sa hon att vi måste le cyklen till skolan sen för att de är på skolans ansvar när vi cyklar ffrån och till skolan. Och hon sa själv att hon höll med oss, att hon hade inte iheller velat ha hjälm om hon vore oss. Så fråga vi om vi bara kunde göra det dena gången, och de fick vi inte. det får hon inte låta oss göra osv. Men jag tänker fan inte cykla me hjälm! Så äre bara. efter de, så cykla jag & Stina tbx ti skolan.(Ja, vi cykla) utan hjälm då. Så hade vi lett cyklen istället så hade vi varit på skolan 5 min efter vi börjat! Men så kom vi ju tidigt, tack vare vi cykla. Så var det SO, och vi jobbar om Nordamerika. sen sluta vi 20 över tre. Nu ska jag äta Brocolisoppa, och sen sticka till träningen. CIAO BELLAS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0